ابزار هدایت به بالای صفحه

خیلی ها - شادمهر
 
G               Fm                 Ab                           Cm
خیلی ها دوست دارن شبیه تو باشن ببیننت از دور یا با تو تنها شن

G                   Fm                  Ab                           Cm
ای کاش وقتی چشماتو رو هم میزاری آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری

Gm                   Bb             Ab                    Cm
وقتی که بیداری آرومی انگاری وقتی خوابی پیرن من روته

Gm              Bb                    Ab                          Cm
مهم نیست چی میگم راجع به تو و من دوست دارم به خودم مربوطه
 
G                         Fm               Ab                 Cm
نه خودم نه خدا کی میدونه کجا تو رو از تو میخوام با تموم وجودم

G                      Fm                 Ab                Cm
از صدا از سکوت تو شب برهوت دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود

 

 ریتم:2/4

 

لطفا نظر یادتون نره !!!



نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت2:22---17 تير 1392

با سلام خدمت شما دوست عزیز

وب زیبایی داری.خسته نباشی !!!!



علی
ساعت16:38---15 تير 1392
وبلاگ قشنگي داري اگه دوست داشتي به وب منم سر بزن ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط M_A_Moradi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 64479
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1